OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Moderator: Moderators

Post Reply
wallydawg
Senior Member
Posts: 2233
Joined: Mon Apr 05, 2004 11:28 am
Location: Sorry Illinois
Contact:

OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by wallydawg » Sat Mar 19, 2011 11:25 pm

Midwest Gaming Classic Ben Heck Experience Super Trade Threadddddddd. Post want you have to trade, and what you are looking for at the show, if you want. This was pretty helpful last year, since MGC has tons of cool stuff, might as help each other out and buy "locally" so we can clear out some space from the old crap so we have some room for the new crap. :P
Image

wallydawg
Senior Member
Posts: 2233
Joined: Mon Apr 05, 2004 11:28 am
Location: Sorry Illinois
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by wallydawg » Sat Mar 19, 2011 11:56 pm

What I am looking for:
32x games that I dont already have (at least in boxed condition)
3DO longbox games
Dreamcast games
Jag CD games
Locoroco 1/2
Maybe some sort of NeoGeo console, AES or MVS if I cba to build one (probably not though lol)
Orange N64 (Marshall Image)
PSP 1000 Replacement Case/Shell
Sega CD/Saturn Games
Boxed NES games/Empty NES Boxes
Wonderswan games

What I have to trade. All the systems I have to trade are accounted for, might add in some games randomly over the week leading up to MGC. I'm open for trades on all this stuff, but if I can't find something from your list we can always do a three-way trade (of sorts), with a vendor since whatever cash I would get for any of these items I'd spend there anyway. IM NOT GOING TO LUG ALL THIS STUFF TO MGC SO IF YOU WANT SOMETHING LET ME KNOW BEFORE NOON ON FRIDAY MARCH 25, 2011 OTHERWISE I PROBABLY WONT BRING IT. Enough Yelling, onto what I have for trade. Crappy grainy cell phone pictures available on request for any item.


Atari 2600, cart only unless specified
Spoiler:
Amidar
Bugs
Circus Atari
Donkey Kong
Frogger
Galaxian
Journey Escape
Mario Bros.
Missile Command
PacMan
Riddle of the Sphinx
Solaris
Star Voyager
Warlords
Wizard of Wor
Yars' Revenge
32x
Spoiler:
Doom CIB
Doom CIB
Doom cart only
Star Wars not for resale cart only
Virtua Racing cart only
WWF Raw empty case
3DO
Spoiler:
Guardian War CIB
Soccer Kid CIB
Dreamcast
Spoiler:
White Console x2. One w/hookups & 3rd party controller, the other console only with 3rd party controller. Kyle aka eagle5953 has extra controllers for sale/trade.
2x or 3x Controller extension cables.
Keyboard in original (but slightly tatty) box. Keyboard is minty, though.
Ms. Pacman Maze Madness CIB
Test Drive 6 CIB
Gameboy/Gameboy Color/Gameboy Advance
Spoiler:
Gameboy Pocket system, Green
Gameboy Pocket system, Yellow
Gameboy Color system, Teal

GB 4-in-1 Interplay Fun Pak CIB
GB Monopoly CIB
GBA Dynasty Warriors Sealed
Gamecube
Spoiler:
Dk bongos, Unused. Hesitant to say "New" since they came from gamestop, so it was at least opened.
Game Gear
Spoiler:
Powerback external battery. Doesnt hold a charge.
Genesis
Spoiler:
-Genesis 1, with modded composite out. Nothing special, I just traced the pins from the A/V out and added basic audio/video support. No power, but I'll include the rca cables and a 3rd party 6-button controller. (pictures tomorrow)
-Genesis 2/Sega CD bundle. Will sell either one seperately. 1 3rd party 6-button Controllers, No Power adapters. Free Sewer Shark.
-Sega CD, broken. Might be fixed with pot tweak. No power adapter.

(all games cart only unless specified)
Adventures of Rocky and Bullwinkle empty box
Chiki-Chiki Boys empty box
Garfield Caught in the Act
Mortal Kombat 1
Mortal Kombat 3
Samurai Shodown
Sonic 3D Blast
Sonic 2 CIB
Tazmania w/box
Zoop
Jaguar
Spoiler:
Console only, broken. I think it is a cart slot issue. If you are a bad enough dude to try and fix this, be forewarned that the cart slot has over 100 pins.
Cybermorph cart only
Master System
Spoiler:
3D Glasses w/Adapter. Glasses only have 1 side extension but you usually see them sold with zero.
Light Phaser Zapper Gun
Altered Beast CIB
Shooting Gallery cart only
N64
Spoiler:
"Ice" Console. Hookups, 1 "Ice" controller, JumperPak.
Controllers (italizied colors have loose sticks)
Atomic Purple, Atomic Purple, Blue, Blue, Default Grey, Default Grey "Grape", "Watermelon", "Smoke", 3rd Party "MakoPad"
NES
Spoiler:
NES toaster consoles. 2 available w/power supplies & 1 controller.
NES Advantage Arcade Style Controller
Tons of NES dust covers. Some say Nintendo, others don't. (Specify which you are looking for).
5x Zappers. 3 grey, 2 orange.
Gunshot Controller. Looks like the Quickshot As seen here on some weird auction site

Games (cart only unless specified)
Bard's Tale empty box
Baseball Stars
Dash Galaxy
Dragon Warrior w/box
Hogan's Alley with a pretty long number etched into the side
Monopoly w/box
Skate or Die
Snake's Revenge
Star Tropics w/manual
Super Mario/Duck Hunt x2
Super Mario/Duck Hunt/World Class Track Meet
Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game
Wheel of Fortune Family Edition CIB
Playstation
Spoiler:
PS1, nothing special grey rectangle. Has hookups, 1 dualshock controller, 1 3rd party no-analog controller.
Controller extension cable
Driver 2 GH no manual
Metal Gear Solid CIB
Metal Gear Solid GH, no manual
Ridge Racer CIB
Tenchu Stealth Assassins CIB
Playstation 2
Spoiler:
PS2 Store Demo Kiosk discs, sealed in some kind of plastic sleeve. I have 3 from Q2-Q3 2005 and 3 from Q3-Q4 2005.
Saturn
Spoiler:
Oval button Console, broken. No hookups or controllers. Might be fixed by pot tweak. Good case, maybe for another mod coughallinonegenesissegacd32xcough
Nights Sampler in cardboard sleeve
Virtua Cop (jewel case) CIB
Snes
Spoiler:
Super Nintendo consoles, regular size. 3 available, no yellowing. 1 with hookups and 2 controllers, the other 2 come with RF and 1 controllers.
Super Bases Loaded 2 cart only
Super Mario Wolrd SEALED, regular box, not "Million Seller"
Street Fighter II cart only
Super Mario World cart only
Misc
Spoiler:
Full Throttle PC CIB
Pokemon XD Gamecube Skin
Socrates 1980's Learning Computer. More information here.
-2 3.5" Ebay Screens. They are the ones with the switches on the back for imageflip, brightness, and contrast. Finicky for whatever reason on certain consoles (doesn't work with N64 or Sega Nomad). I'll have my screen testing setup so we can try it on basically whatever system you want to use it for.
Last edited by wallydawg on Tue Mar 22, 2011 1:19 pm, edited 1 time in total.
Image

User avatar
cowsgoquack101
Senior Member
Posts: 1981
Joined: Thu Aug 04, 2005 9:21 am
Steam ID: cowsgoquack101
Location: Cold, grey Indiana!
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by cowsgoquack101 » Sun Mar 20, 2011 8:15 pm

I have tons of miscellaneous things to bring as I have started many projects and never finished them. I will bring a box or two of my stuff depending on what it comes down to.

User avatar
marshallh
Moderator
Posts: 2986
Joined: Sat Sep 10, 2005 2:17 pm
360 GamerTag: marshallh
Location: here and there
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by marshallh » Sun Mar 20, 2011 8:46 pm

wallydawg wrote:Orange N64 (Marshall Image)
......



How did you know I had one :P
Image

User avatar
jdmlight
Posts: 795
Joined: Thu Dec 27, 2007 11:17 pm
Steam ID: jdmlight
Location: A boring suburb of Chicago.

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by jdmlight » Mon Mar 21, 2011 12:56 pm

Here's what I have to sell:
  • Xbox 360 A/V cable
  • Xbox 360 power brick
  • RROD Xbox 360
  • Palm IIIxe PDA (pending)
  • Palm folding keyboard (pending)
  • sort-of working 9001-series Playstation (claimed by Marshall)
  • Bundle of PSP stuff
  • iMac G3 400MHz DV motherboard + RAM
  • iMac G3 CRT board
  • Halo for Mac
For details and pictures go here.

I'm interested in an N64, preferably an early-revision RGB-moddable one, along with a few controllers and games.
--John (and please call me John, it's really weird to be called by my username)
Fight MS Paint abominations! If you don't have a camera, go here, and pick something 3 megapixels or higher.

User avatar
Squintus
Posts: 133
Joined: Wed Oct 29, 2008 10:16 pm
Steam ID: tehsquint
Location: Lurking about somewhere

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by Squintus » Mon Mar 21, 2011 10:11 pm

wallydawg, how much are you looking to get for Super Mario World (cart only)?



And I have several small fortresses worth of plastic guitars that I would love to sell.

- 4 Xbox 360 guitars (two GH3, one GH2, one RB1)
- 1 Wii guitar (GH3)
- 1 PS3 guitar (some sort of offbrand guitar)

User avatar
marshallh
Moderator
Posts: 2986
Joined: Sat Sep 10, 2005 2:17 pm
360 GamerTag: marshallh
Location: here and there
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by marshallh » Tue Mar 22, 2011 5:12 pm

Wallydawg can you bring your Ice n64 and controller. Also bring any colored controllers you have. I friggin love those.
Image

wallydawg
Senior Member
Posts: 2233
Joined: Mon Apr 05, 2004 11:28 am
Location: Sorry Illinois
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by wallydawg » Tue Mar 22, 2011 8:01 pm

marshallh wrote:Wallydawg can you bring your Ice n64 and controller. Also bring any colored controllers you have. I friggin love those.
Kyle has first Dibs on the Ice Console, so you might need to battle him to the death over it. I'll bring all the controllers though.
Squintus wrote:wallydawg, how much are you looking to get for Super Mario World (cart only)?
I guess $10? Don't you want to drop a lucrative sum on the sealed copy? :lol:
Image

User avatar
Squintus
Posts: 133
Joined: Wed Oct 29, 2008 10:16 pm
Steam ID: tehsquint
Location: Lurking about somewhere

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by Squintus » Tue Mar 22, 2011 10:26 pm

While tempting, I just want to play it, not collect it :P

$10 sounds good.

User avatar
marshallh
Moderator
Posts: 2986
Joined: Sat Sep 10, 2005 2:17 pm
360 GamerTag: marshallh
Location: here and there
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by marshallh » Tue Mar 22, 2011 11:34 pm

I have a brand new boxed PSone screen.

And a VG pocket max 50.
Image

wallydawg
Senior Member
Posts: 2233
Joined: Mon Apr 05, 2004 11:28 am
Location: Sorry Illinois
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by wallydawg » Thu Mar 24, 2011 12:04 pm

Oh yeah, I'm bringing a Datamax if anyone is looking for one of those.
Image

User avatar
lifeisbetterwithketchup
Senior Member
Posts: 2180
Joined: Fri Jul 21, 2006 12:08 pm
Steam ID: lifeisbetterwithketchup
Location: Illinois. Whee.
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by lifeisbetterwithketchup » Thu Mar 24, 2011 3:20 pm

Probably a long shot, but if anyone wants an Olympus 14-42mm M.Zuiko f/3.5-5.6 Micro-four-thirds mount lens, a hundred bucks and it's yours, comes with a UV protection filter. :lol:
Rekarp wrote:
mako321 wrote:What makes you head ninja, anyways? :wink:
Cause I am Abe F#!@ing Lincoln. :mrgreen:

User avatar
eagle5953
Moderator
Posts: 1892
Joined: Mon Jul 07, 2008 5:06 pm
360 GamerTag: eagle5953
Steam ID: eagle5953
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by eagle5953 » Thu Mar 24, 2011 10:54 pm

Here's the FS/FT fodder list for this year (as usual, done at the last minute and at great expense)...

Gamecube/Wii
Gamecube microphone
bricked Wii
Wii video cable
Wii Speak - sealed x2

Nintendo 64
offbrand controller - free
N64 power supply

XBox
original XBox component cable
Playstation to XBox video adapter

Playstation
Playstation 7000 series, works
composite video cables x2
controller, no sticks
Dex Drive w/serial cable
Playstation 2 slim console - 75000 series
PS2 DVD remotes, sealed x2

Odds N Ends
Smallville season 4 on DVD
8 port ethernet switch
DSL gateway (modem/wireless router combo)
s-video cable
6 foot component video cable
Monster brand digital coax audio cable
DXG 5 megapixel digital camera

I want this stuff gone, so make an offer! Trades encouraged.

User avatar
Metallica Man X
Portablizer Extraordinaire
Posts: 1437
Joined: Fri Apr 22, 2005 1:14 pm
Location: A very anti-metal place...WI...
Contact:

Re: OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by Metallica Man X » Thu Mar 24, 2011 11:07 pm

Dibs on that N64 PSU
Image
The answer to 1984 is 1776!
"One of the penalties for refusing to participate in politics is that you end up being governed by your inferiors." - Plato

User avatar
jdmlight
Posts: 795
Joined: Thu Dec 27, 2007 11:17 pm
Steam ID: jdmlight
Location: A boring suburb of Chicago.

OMG MGC BHE WTB/WTS/WTT TFH LOL WTF BBQ

Post by jdmlight » Fri Mar 25, 2011 7:14 am

Interested in trading anything from my list for the slim ps2?

Also Triton, I'm interested in Starfox 64 and Episode I Racer.
--John (and please call me John, it's really weird to be called by my username)
Fight MS Paint abominations! If you don't have a camera, go here, and pick something 3 megapixels or higher.

Post Reply