Should this section have a mod.

Hey, making some projects from my book? Got a question about something? Wanna share what you've done? Here's the place - go for it!

Moderator: Moderators

Does this section need a mod?

Yep! It should be blacksix and gannon
6
19%
Nah, it should be sir posts a lot (cause he has mod experience)
3
9%
Dont forget spongey! He should be the mod!
9
28%
Nope, your all wrong, it should be that meatbag, HK-47!
1
3%
No. No. No. Its (insert name below) that should be the mod!
8
25%
haha!! Now there is a mod in this forum!!!
5
16%
 
Total votes: 32

User avatar
xxxeagle
Posts: 951
Joined: Tue Jul 20, 2004 6:37 pm
Location: In my house on my parents new computer. :)
Contact:

Post by xxxeagle » Mon Jan 31, 2005 9:11 pm

yeah that will be then we can see the top ten people and then choose one or two of them maybe.

JackFrost22
Sir Posts-alot
Posts: 4186
Joined: Fri Jun 04, 2004 4:10 pm

Post by JackFrost22 » Mon Jan 31, 2005 9:13 pm

*starts writting up an auto refresh function http browser win 32bit assembly so im always on* :D

User avatar
gannon
Moderator
Posts: 6974
Joined: Sun Apr 04, 2004 4:48 pm
Location: Near that one big lake
Contact:

Post by gannon » Mon Jan 31, 2005 9:15 pm

you could just run a php linked page with a header refresh.
Also, some sites judge activity on you moving between pages during that time period, so I'd recommend and if/then statement to select a different page each itteration :wink:

JackFrost22
Sir Posts-alot
Posts: 4186
Joined: Fri Jun 04, 2004 4:10 pm

Post by JackFrost22 » Mon Jan 31, 2005 9:18 pm

Starngley I only know Assembly 32bit, 8bit and some C.

User avatar
Unidentified Assilant
Senior Member
Posts: 2531
Joined: Thu Oct 21, 2004 12:26 pm
Location: Yea I like machine head

Post by Unidentified Assilant » Tue Feb 01, 2005 9:57 am

don't forget me, i'm on this forum ever day of the week, unless I can't get to the computer.
Image

Somebody please buy my Dreamcast >_> £20+shipping :)

User avatar
HK-47
Moderator
Posts: 3598
Joined: Thu Jul 15, 2004 2:17 pm
Location: /dev/moderator/
Contact:

Post by HK-47 » Tue Feb 01, 2005 11:24 am

haha!! Now there is a mod in this forum!!!
Ha ha... Very funny... Well since all the other forums have two mods... I am always here...
:wink:

User avatar
SpongeBuell
Senior Member
Posts: 5190
Joined: Wed Apr 07, 2004 10:52 am
Location: Colorado
Contact:

Post by SpongeBuell » Tue Feb 01, 2005 12:26 pm

:cry:

well, as I said when gannon first became a mod and some were saying I should be, "life goes on." Even then, the whole thing isn't set in stone, and Ben could change it, though I doubt he will, other than to moderatorify Black Six, though I'm sure he has the powers as an admin.
Life of Brian wrote:
RYW wrote:RYW:

Rare
Yellow
Weasel
I'll be honest with you - I would have never guessed that.

User avatar
HK-47
Moderator
Posts: 3598
Joined: Thu Jul 15, 2004 2:17 pm
Location: /dev/moderator/
Contact:

Post by HK-47 » Tue Feb 01, 2005 12:30 pm

Yep, your right. Life does go on. It would rock to be a mod though. *sigh* :|

User avatar
Gamelver
Moderator
Posts: 3347
Joined: Sun Apr 04, 2004 9:03 pm
Location: in my basement, to forever work on portables ;)
Contact:

Post by Gamelver » Tue Feb 01, 2005 2:13 pm

hey, I'm on the forums a lot too :x!!!!!!!!!!! :P......yeah, being a mod would be cool, but I don't put too much importance on it. I'm glad to just be a part of these forums :). and these forums don't really need more than a couple mods/admins or so. it's pretty tame here :).....
Without games my life would have no meaning.
Well, I guess it would, but it would be a lot less fun!!!!!!!

Image

User avatar
Lucretius
Moderator
Posts: 4009
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:25 pm
Location: *undisclosed*
Contact:

Post by Lucretius » Tue Feb 01, 2005 3:25 pm

HK-47 wrote:Yep, your right. Life does go on. It would rock to be a mod though. *sigh* :|
I can just see Pete Townshend saying something along those lines...I wonder if the requirments for being a mod include having only one post :?:
-Luke

User avatar
A.J. Franzman
Posts: 216
Joined: Mon Jan 17, 2005 11:38 pm
Location: La-La Land
Contact:

Post by A.J. Franzman » Tue Feb 01, 2005 4:52 pm

A N A R C H Y ! ! ! ! 1 !

We don't need no steenking moderators!


WAIT, I got a better idea..........

Let's make EVERYONE a moderator!

YEAH!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!
Mum! Dad! Don't touch it! It's EEE-VIL!

WTD: Donated dead Atari 2600 consoles, mobos, or their ICs.
2600 NTSC cartridges and manuals.
Click for TRADE/SELL and WANTED lists.

User avatar
xxxeagle
Posts: 951
Joined: Tue Jul 20, 2004 6:37 pm
Location: In my house on my parents new computer. :)
Contact:

Post by xxxeagle » Tue Feb 01, 2005 8:16 pm

I think mostly everyone who posted here is on a lot except for that new guy that posted on page one.

User avatar
Unidentified Assilant
Senior Member
Posts: 2531
Joined: Thu Oct 21, 2004 12:26 pm
Location: Yea I like machine head

Post by Unidentified Assilant » Wed Feb 02, 2005 10:18 am

Yeah, everyone should be a mod :P

Black Six is a very good mod though
Image

Somebody please buy my Dreamcast >_> £20+shipping :)

Post Reply